Welcome To Wanny Jeffery's Blog!

♥Be Mine♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Friday 2 November 2012 | 02:39 | 0 Potatos


whoaaaa! cute la mamat kat atas tu. ee geram ah >< tengok mulut dia *cute!* tengok pipi dia *geram!* yang pentiiinnngggg.. tengok mata dia! *melting* argh gila ah! cute cute cute cute! *baring hentak kaki kat katil* hahaha tak senonoh xD 



hahaha. pantang tengok mamat cute sikit lah aku ni. terus nak menggedik. mcm Lola! :D bukan ape aku tiba2 menggedik harini (tiba2 eh?) ;D hmm ex boyfriend aku makin hensom! xD hahaha. rambut dia dah warna kuneng mcm kpop (tapi dia tak suka kpop) xD lepastu pircieng dia, omg makin banyak-.- tapi yg aku paling hairan kenapa dia makin tinggi?! umur mcm dia maseh b'jalan eh proses meninggi? habih tu? asal budak sekoq tu tak tinggi2?! hahahaha! hoi wanny stop aibkan org xD


heyheyheeeeyyyy rindu pulak aku dengan si Ridzuwan ni :c dulu kan, mase kitorg maseh couple (tak boleh blah) aku selalu happy sebab budak tak betol ni same kepale dengan aku xD hahahaha. kalau kitorg tengah texting, kitorg selalu "berlakon". you know what i mean? i mean.. dia jadi Rosman aku jadi Jubaidah xD hahaha. bukan berlakon mcm sinetron indon tu okay-.- sikit2 nak fake married. dushh setepek di dahi pengarah tersebut! korg tahu tak sape Rosman and Jubaidah tu? xD Okay Rosman and Jubaidah is Romeo And Juliete versi kampung by kami berdua! xD hahaha rindu pulak nak dengar dia ckp "woi jubaidah tonggek, belacang kau dah siap ka woi?!" aku jwb "heeyyy tunggu la kejap rosman terbantut woi ingat aku ni reti sangat ke memasak ni" hahaha-.- 


bila otp, dia jadi Raju and aku jadi Kamala-.-' hahaha. yg ni aku tak berape suka xD sebaaaabbbbbbb... yelakan. tambi :D tapi dia ckp kitorg tambi darah campuran british xD lol! hahaha. then bila kitorg meet, pertama sekali benda yg dia nak is.. baju mesti sedondon, sepadan, secocok, sewarna dan sewaktu dgnya! hahaha. kalau tak duckface dia panjang smpai ke lutut aku :3 hahaha. dia paling tak suka kalau aku pakai heel! -.- sbb kalau aku pakai heel, aku dah nak sampai ke PARAS DAGU dia. haiss. paras dagu je kot hahaha-.- aku taknak nampak pendek okay? ;P 


bila makan, kitorg selalu pergi PizzaHut. weee :D aku suka pizza! dia suka hut xD haha xD bukan ape, lepas kitorg order pizza, nak menunggu pizza tu siap bukan main lame lagi kan? hahaha. masa tunggu pizza dan hut tu dtg, time tu lah si ridzuwan tiba2 jadi romantiks xD aku pun dlm diam2 cair menyair mcm keju kat atas pizza tu. hahaha xD then, bila makanan sampai, jejeennnggg! dia akan tukar posisi. dia duduk sebelah aku. nak mintak suap lah tu. hahaha. pantang betul la budak ni. menyesal aku suapkan dia dulu. penat tahu? hahaha. k ini mmg tabiat aku. bila aku dgn bf aku tgh makan, aku suap dia makan. haa lepastu aku tolak kepala dia xD 


lepastu, kitorg jalan2 :3 tapi kitorg tak jalan kat mall la. kitorg more to taman and dataran mcm tu xD haha. paling aku tak suka bila dia berjumpa dgn geng Skateboard dia-.- bila dorg dah main skateboard, aku dgn sedih nye, jadi Mrs Forever Alone di titian pantai xD hahaha. takpe ah at least aku dpt cuci2 mata tengok kwn2 dia yg hensem2 tu hahaha xD kalau dia tak terjumpa dgn geng skate dia, kitorg dating kat dataran :3 paling aku tak suka bila ternampak couple lain tengah bermanja2! heeyyy janggal okay?! aku dgn ridzuwan buat2 tak tahu je. lepastu diam. halamak-.-' haha xD besides dia suka bawak aku tengok wayang-.- aku tak suka sbb dlm tuuu. hais. malas lah aku nak ckp. haha xD


hey aku masih simpan dan aku tengah pakai subang yg Ridzuwan bagi :3 walaupun telinga aku sakit  pakai subang tu tapi aku dah janji dgn dia. aku jaga subang dia hahaha xD cheaa mcm drama! -.- hmm. sekarang kitorg masih texting lagi. maseh contact. tapi aku jrg layan dia sbb aku taknak suka dia balek *so perasan aku sekarang apa?* haissh. haha. maybe aku rindu dgn dia je kot. tu je xD 


P/S : kalau boleh aku nak Ridzuwan yg number 2 :3 perangai, muka sejibik mcm dia xD


PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕

ily1_zpsf64d829e

Hello fat online Potato(s). Call me Wanny. 17y/o and stay in where ever i want. weeekkk ;p
Say HYE To Pinky Mushroom♥

_____________________________
◕ Shout Here ◕



_____________________________
◕ Sing Along ◕


♥ ♥ MUSIC ♥ ♥

♪ ♩ Now Playing - Be Mine By 2NE1 ♭ ♫ _____________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google