Welcome To Wanny Jeffery's Blog!

♥Be Mine♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday 3 November 2012 | 07:49 | 0 Potatos

lagi lagi muka ParkBom aku yang update blog-.- baru tahun lepas semalam kot aku post new entry xD hahaha. lantak ah. aku tak tahu nak buat kuih ape. nak online twitter, alahai budak2 semua sebok pasal aku bola. boshaaannn k? facebook? hum malas la aku nak ckp :D 



okay ada kau lihat tajuk aku kat atas langit tu? kenape aku harus bersyukur? xD why why why?!! :D sebab semua org yg pernah jadi mangsa crush aku, layan aku xD hahaha lewls. tu pun nak kecoh xD tapi kan perasaan tu mmg sakit ah. aku rasa lagi elok kalau crush kite tak layan kite. ye lah. kalau crush kita layan kita, kita kan makin suka berharap kat dia :3



1st, aku crush dgn budak facebook. aku yg add dia xD sbb dia cute lol. ala2 Oliver Sykes :D then dia approve aku. aku ingat aku nak say thanks kat dia sbb dia suka approved aku, sekali tengok dia yg send inbox kat aku and ckp thanks :D wee. perasaan suka aku makin banyakbanyakbanyakbanyak xD lame jugak ah kitorg chat mlm tu. aku sempat berangan lagi xD hahaha. gila. lepastu, tiap2 hari kitorg inbox, kalau aku lambat reply, dia selalu buat emoticon -.- OMG! *gediks* hahaha xD lepastu, aku tak online dekat sebulan sebaabbb, mak aku tak bayar bil broadband aku hahaha. banyak text yg dia bagi kat inbox aku. dia ckp, "hey mane you?" "lame dah tak tengok you" eh i think i rindu you lah hahaha" "mane you ni" masa aku baca inbox tu, haishhh happy tak terhingga bingga xD lepastu kitorg sambong inbox balek. tapi haritu, bila aku online, aku tengok.. **** in a relationship with *** omg! hati ku bagai di toreh toreh xD hahaha. sedih la kot. dorg ni dah la selalu menggedik kat wall heyy sakit mata aku tengok tahu?! xD argh salah aku jugak kot. dulu aku selalu jugak menggedik dgn dia kat wall. girlfriend dia balas balek kot? hahaha. aku gelar dia Oliver Sykes sbb dia cute mcm Oliver Sykes haha xD lepastu, aku pulak In a relationship dgn Ridzuwan. bukan setakat In A relationship je taw. kitorg Married terus hahahahahambek kau xD then dia comment "wahh :)" eh eh. kenape dia comment mcm tu? dlm hati aku ckp, "jelos la tu. padan muka. ambek! ni balasan aku" hahaha xD but now perasaan aku dgn dia dah takde lagi. dia pun dah bahagia dgn aweks dia yg muka agak peliks ittew xD



hahaha. yg kedua. aku on crush dgn sorg budak twitter. muka dia mmg control macho handsome :D kurus, tinggi lampai pulak tu :D perangai pun lebih kurang sama biol mcm aku :DD bila dah "bergabung" apa lagi. loyar burrukkkk je memanjang. hahaha. masa tu aku tak tahu status dia. dia ade bela jembalang girlfriend ke idak. aku malas nak amek tahu. yang aku tahu, potpetpotpet dgn dia. then, HAPPY! hahaha. tapi one day, jejeennnggg! dushh kedebuk di hati ku. aku dpt tahu dia dah ade awek xD hahaha. okay aku acting cool. buat buat bajet tak tahu je. tapi hati alaahhhhaaaiiii hahaha. alashkuh xP but now kitorg dah mcm bestfriend xD perasaan suka aku dgn dia dah tadak lagi. hebaakkk kan aku? xD



ketiga. k yang ni.. budak ni aku dah benci tapi aku malasshhh nak pikiaq lagi pasal perasaan aku kat dia. haha. budak twitter jugak. dia layan aku dari hari pertama dan aku suka dia siince hari pertama. *semua crush aku, aku suka since hari pertama* hahaha. lepastu kitorg gadoh then putus kwn. dan kbye. hahahaha.



PAST


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕

ily1_zpsf64d829e

Hello fat online Potato(s). Call me Wanny. 17y/o and stay in where ever i want. weeekkk ;p
Say HYE To Pinky Mushroom♥

_____________________________
◕ Shout Here ◕



_____________________________
◕ Sing Along ◕


♥ ♥ MUSIC ♥ ♥

♪ ♩ Now Playing - Be Mine By 2NE1 ♭ ♫ _____________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google