Welcome To Wanny Jeffery's Blog!

♥Be Mine♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Friday 26 October 2012 | 07:06 | 0 Potatos


sebelum tu, aku nak ucap Selamat Hari Raya Qurban :) so how do you pass the Hari Raya celebration? enjoy with it? or... okay that's your problem ;D


dalam bergembira dan bersuka ria (ayat tak boleh blah) aku tetiba teringat dgn "something" (bukan tetiba tapi selalu) tak tahu lah. ada sorg mamat ni-.-' dia ni dah buat aku berharap kat dia. tapi at last? malas la aku nak ckp. aku dah cuba nak lupakan dia. dpt mmg dpt tapi.. ntah lah. aku mesti tringat kat dia grrr-.-' aku dah cuba dgn keras :D tapi...




setiap hari aku tunggu text dari dia. kdg2 aku off phone. bila aku onn phone, aku harap dia ada text tapi ape? babi! -.-' then aku cuba untuk lupakan dia lagi. dah dapat tapi..





hey shit, i just can't :'( kenape aku tak boleh? aku tak boleh nak bunuh lupakan dia ._. aku selalu ckp kat diri aku. aku ckp "hoyy wanny asal kau mesti fikirkan dia? dia tak kesah dgn kau pun. sikit pun tak. lelaki mcm tu tak sesuai untuk kau. lagipun ciri2 lelaki yg kau nak langsong tak ade kat dia" tapi.. 




setiap hari aku fikirkan dia grrr sial-.-' asal asal asal? why why why? kenak kenak kenak? cibei lalo-.-' oh wanny pleaseeeeee lah lupakan miak ya k? nya langsong sik lalek ngn kau :( 


k harapan aku sekarang, aku harap dlm masa yg terdekat ni aku dpt lupakan dia :') aku dah delete gambar, msg, number dia. and now aku nak delete dia dari hati aku (puii! dah tak ade aya lain lagi ke? -.-')



k, aku nak p tengok cerita hantu :) but before that, now playing - I love you By 2NE1 :'D



FUCK YOU CRUSH.

YOU WILL RECEIVE THE REWARD.

I SWEAR.
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕

ily1_zpsf64d829e

Hello fat online Potato(s). Call me Wanny. 17y/o and stay in where ever i want. weeekkk ;p
Say HYE To Pinky Mushroom♥

_____________________________
◕ Shout Here ◕



_____________________________
◕ Sing Along ◕


♥ ♥ MUSIC ♥ ♥

♪ ♩ Now Playing - Be Mine By 2NE1 ♭ ♫ _____________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google