Welcome To Wanny Jeffery's Blog!

♥Be Mine♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday 27 October 2012 | 08:07 | 0 Potatos
aku ni jenis yg berubah2. kejap suka tu, kejap suka ni, lepastu suka tu balek, then suka yg ni balek. urgh-.-' okay, aku dari kecik lagi mmg minat dgn dunia hiburan sbb bapak aku bekas ahli music and now dia juruteknik audio music. mak aku pulak mmg addict gila dgn karaoke. then kitorg anak2 dorg ni mmg tak boleh blah la daripada dunia hiburan. kakak aku suka karaoke, adek aku no 3 suka karaoke jugak. aku suka dance and menyanyi, adek aku yg last sekali suka menari and menyanyi jugak xD cheaa :D



nak kata aku ni sosial sgt, eh tak ade kot. aku ni dok rumah je :D aku selalu terpengaruh dgn rancangan kat TV *teruks* and dulu, kan ade rancangan kat chanel 705, ape name dia, DJ Spin Master? haa. you know what, sejak dari tu kot aku tengok DJ ni cool and gila awesome. aku ni, kalau pasal hiburan, aku mmg suka. aku rase kalau org yg kerja dlm bidang hiburan ni, mmg terhibur la kot. tapi artis terkecuali la. yg aku maksudkn Dj, Juruaudio, emcee and blablabla. haha.



kalau dlm bidang hiburan ni, aku lebih tertarik dgn dance and Dj la. bukan Dj radio tu ye? haha. menyanyi? aku suka jugak tapi suara aku tak tinggi :/ haha. suara aku jenis yg low and agak low bila menyanyi-.- tak faham? haa dgr suara minzy 2ne1 xD (suka betol bandingkan diri dgn artis puii xD) 


apa yang aku suka tentang DJ?
i) gila gila.
ii) so much fun.
iii) dorg tak kesah dgn org lain yg penting MUSIC+LOUD=ENJOY.

look at down here.


you know who is this right?
my favourite baddest female in this world.
just look at her while her DJ-ing.
i just love with what i see!


"aku mmg suka jadi perhatian org ramai"
hahaha xD
kidding :3


tengok rupa dia mmg dah tahu dia enjoy gila.



k aku tak tahu nak letak gambo ape lagi haha. see? so much fun right? teringin pulak nak jadi mcm diorg :3 bapak aku tahu mcm mna nak handle "monitor" and PFL buttons tu. maybe one day aku dpt mintak ajar dia xD haha k aku nak tidur wee bye :3
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕

ily1_zpsf64d829e

Hello fat online Potato(s). Call me Wanny. 17y/o and stay in where ever i want. weeekkk ;p
Say HYE To Pinky Mushroom♥

_____________________________
◕ Shout Here ◕



_____________________________
◕ Sing Along ◕


♥ ♥ MUSIC ♥ ♥

♪ ♩ Now Playing - Be Mine By 2NE1 ♭ ♫ _____________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google